





1.Płatności
- Przelew tradycyjny na konto:
W przypadku płatności bezpośrednio na nasze konto prosimy wpisać w tytule przelewu numer zamówienia oraz imię i nazwisko zamawiającego.
Dane do przelewu tradycyjnego:
Przedsiębiorstwo Handlowe "Ciżemka"
Robert Ziółek
Plac Ignacego Daszyńskiego 2/21
12-200 Pisz
PKO BP 96 1020 4753 0000 0402 0045 4892
Prosimy o opłacenie zamówienia w ciągu 3 dni od dnia jego złożenia.
- Za pobraniem - płatne przy odbiorze przesyłki
Kupujący płaci za zamówiony towar przy odbiorze przesyłki od kuriera DHL, InPost bądź Poczty Polskiej
- Za pośrednictwem Płatności Shoper - szybki i bezpieczny przelew online:
- mTransfer - mBank, Inteligo - PKO BP, Bank Pekao, Bank PKO - IKO, Bank PKO - IPKO, Bank Pekao - PeoPay , VOLKSWAGEN BANK - POLSKA, Bank Zachodni WBK, BNP PARIBAS, Pocztowy24, Duetsche Bank, SGB Bank SA, GET IN BANK, Credit Agricole, ING, BNP PARIBAS eBGŻ, Raiffeisen BANK POLSKA, Eurobank, Millennium BANK, BOŚ BANK, Citi Bank Handlowy, Alior Bank, PBS Bank, NET - Bank Express, Toyota Bank, PLUS Bank, T-Mobile - Usługi Bankowe, Płatności BLIK.
Rozliczenia Płatności Shoper online przeprowadzane są przez Blue Media S.A.
- Za pośrednictwem Serwisu PayU - szybki i bezpieczny przelew online:
Aby ułatwić płacenie naszym Klientom za zamówiony towar udostępniliśmy szybkie i bezpieczne przelewy online za pośrednictwem serwisu PayU:
- mTransfer, MultiTransfer, Płacę z iPKO, Płacę z Inteligo, Przelew24 BZ WBK, Płacę z Alior Bankiem, Płacę z Alior Sync, Płacę z Citi Handlowy, Płacę z ING, Płacę z PBS, Przelew z BPH, Pekao24Przelew, Millenium - Płatności Internetowe, Przelew Online Credite Agricole, Płać z Nordea, Przelew z Deutsche Banku, MeritumBank Przelew, Paylink Idea, Płacę z BOŚ, EuroBank Płatności Online, Przelew z Raiffeisen Polbank, Przelew z GetinBank, Przelew z BGŻ, Przelew z Bankiem Pocztowym, Przelew z KB24 , Karty kredytowe (Visa, Master Card i inne), Tradycyjny przelew bankowy.
Płatności za pośrednictwem serwisu PayU gwarantuje szybkość, pewność i bezpieczeństwo przesyłania pieniędzy. Przelew jest wypełniany automatycznie i kierowany do serwisu payu, a następnie trafia do sklepu www.e-cizemka.pl w ciągu kliku minut, co znacznie skraca czas realizacji zamówienia.
Prosimy o opłacenie zamówienia w ciągu 14 dni od dnia jego złożenia.
2. Wysyłka
Wszystkie paczki wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL, InPost, InPost paczkomaty lub Poczty Polskiej.
Paczki wysyłamy codziennie od poniedziałku do piątku.
Przewidywany czas dotarcia paczki do Klientów to 24h od dnia nadania (dni robocze).
Śledzenie przesyłki mogą Państwo dokonać na stronie www.dhl.com.pl lub pod numerem telefonów:
Infolinia: 0801 345 345 lub 42 6 345 345 (koszt wg stawek operatora osoby dzwoniącej).
Przewidywany czas dotarcia paczki do Klientów to 24 h od dnia nadania (dni robocze),
Śledzenie przesyłki mogą Państwo dokonać na stronie www.inpost.pl
Śledzenie przesyłki mogą Państwo dokonać na stronie www.poczta-polska.pl w zakładce śledzenie przesyłek.
Istnieje możliwość osobistego odbioru zakupionych towarów w sklepie stacjonarnym.
Koszty wysyłki w Polsce
- przy płatności z góry (przelew, karta kredytowa, Płatności Shoper, PayU): 0 zł.
- przesyłka pobraniowa kurierska lub przesyłka pobraniowa Poczty Polskiej: 12 zł.
Przesyłki zagraniczne
Zamówione produkty wysyłamy za granicę za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL lub
Poczty Polskiej. Szczegółowe informacje o kosztach przesyłki do poszczególnych państw
znajdują się na stronach firm kurierskich.
Zamówienia można składać online w sklepie, a także telefonicznie lub za pomocą e-maila.
Jesteśmy do Twojej dyspozycji, jeśli masz pytania pisz: kontakt@e-cizemka.pl